Hoe werkt onze klachtenregeling?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze academy. U kunt dan op verschillende manieren een klacht bij ons indienen. Wanneer u uw klacht bij ons heeft gemeld, nemen wij binnen drie werkdagen contact met u op om uw klacht op te lossen.

Uw mening telt

Bent u niet tevreden over uw behandeling of onze service, aarzel in dat geval niet om contact met ons op te nemen. Samen met u kunnen wij opzoek naar een passende een oplossing. Ons doel is om iedere klacht naar beider tevredenheid op te lossen.

De inhoudelijke klacht of klachten over service worden altijd opgepakt door de operationeel manager. De operationeel manager handelt zelf de klacht af en/of bespreekt de klacht met desbetreffende(n). Er wordt altijd terugkoppeling gegeven aan de betreffende persoon(onen) zodat een volgende klacht voorkomen kan worden.

U kunt via verschillende kanalen uw klacht met ons delen

  • Telefoon: 06-12728253 en vraag naar de operationeel manager
  • E-mail: info@m2academy.nl
  • Klachtformulier: zie onderstaand formulier

Binnen drie werkdagen ontvangt u een reactie vanuit de academy.

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.